fredag 23 augusti 2013

Har svårt att förklara mig. 

Tror verkligen inte några ord i världen kan säga hur tacksam jag är för att äntligen nått 50 i Skule.
Otroligt tacksam för att haft en sån säsong som vi haft.

Dagens utfärd gick från Sundsvall och åter till Sundsvall efter så jag och Per samåkte, nog smart det eftersom vi gjorde klart den presentation vi ska hålla för Holistics personal om avancerad fridykning. Gästspelar på deras kickoff så de får reda på vilka killar de sponsrar till VM.
Jag har tidigare skrivit att det är MITT ÅR. 
Tro mig på orden nu att detta är verkligen MITT ÅR.
Jag räknar nog lågt om detta passet var det 30de djupa för iår.

Några av er kanske då funderar på varför jag inte kommit djupare. Igentligen behövs heller inga bortförklaringar men kan nämna att jag aldrig känt mig så stark i Skules bäcksvarta 2gradiga vatten under 20m. 
Totalt kaos med ett harmoniskt lugn. Det ÄR fridykning det.

Nu har jag nått mitt mål på att göra -50m här i Skule. Detta helt utan att packa luft så årets träning har varit guld värt.
För nu åker vi ner till vättern. 45-50-55 eller mer står på schemat under de 3pass vi ska göra där lördag och söndag.
Packen ska in. Känslan finns. Jag litar på min kropp. JAG KAN DET HÄR!!!

/ Nerpin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar