söndag 16 februari 2014

Berlin - German championships WhiteCards


Hemma igen efter en underbar helg med Per och Rikard i Berlin. 
Allt har återigen gått bra med flyg och väskor mm. Och då inte att tala om dyken med vita kort, med risk för att det blir en torr text men försöker förklara känslan.

Riktigt skön tävling och organisation med ordning och reda. 

Flyget gick 19 på fredagen, lång sovmorgon på lördagen då tävlingen inte börja förr ens kl 16 på lördagen. Höll sedan på hela kvällen och tillbaka i villan vi bodde i på natten.

STA: 5:48 och riktigt nöjd, dock olustig känsla med pack och oregelbundna hjärtslag men ordna upp sig.
Bra coachning av Rikard som gav tap vid 3:30 först och peppade mig ordentligt efter 5an. Kände mig otroligt fräsch vid uppgång och gjorde SP på 3sek =)

DYN: Fel viktad då jag inte fick in lika mkt luft som jag brukar och låg för djupt, slog i botten med knän å fenan men kämpade mig fram till 119m iaf. 

Kan inte annat än att sammanfatta helgen som magisk. Riktigt kul med två vita kort och tar med mig detta nu i min vilja att träna mer.

/Nerpin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar