måndag 15 juli 2013

Från regn till strålande sol.... Spontan tripp.

Dagens reflektioner:  galet spontant. Planerade utfärder denna vecka var tis, ons, och fredag... Trots våra avstånd så tror jag detta var nr 12 i ordningen.. väl framme och hela resan dit var det vindbyar och spöregn. Vi väntade in 10min i bilen och gick ner. Fixade linan samt mer ankringsvikt men såg inte ytbojen vi hade märkt ut. Trodde den var helt väck... I horisonten började det spricka upp lite men totalgrått ovanför. . Dräkterna åkte på och man kände av kylan från regnet... När jag nuddade min fot vid ytan slutade blåsten, vågorna stannade av och solen kom. Sen hade strålande sol hela passet på ca 90min i vattnet.. för min del blev det två långa häng, samt 4st frc varav sista ett pb på -21,3m :-) ... Nu förstår jag varför jag valt denna sport.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar