måndag 29 juli 2013

Spegel med gamla UmeåApnea

Nu är det ca 5år sedan jag började dyka pånytt efter mitt karriäruppehåll år 2006. Gamla UmeåApnea samlades idag pånytt i Norris för att mysa med abyssen.
Hon låg helt spegel hela kvällen och dimman tillräckligt högt för att vi lätt kunde se flera km.
Rikard tog sig upp för att imorrn dra vidare för vandring i fjällen, Per knatade upp efter första arbetsdagen efter semestern.
Jag kände mig helt ledig under dagen med lugnt på jobbet.
Ändå gick det inte som jag ville. Kanske just därför. Ville för mycket. Tänkte på djupet för mycket och tappade min halva mun jag hade kvar nere vid -45m å vände direkt.
Positivt är att ha kvar en halv mun nere vid dessa djup och då utan pack.
Riktigt positivt.

Linan är totalt jävla felmätt men vad gör det då vi dyker för att träna.
Bra pass avslutades med Holistic "mellanmål"... Sjukt gott och proppat med nyttigheter. Blandningen av gojibär, cashewnötter, kakaokross samt vita mullbär passar perfekt efter dessa träningspass..

Mer fokus på fredag.

/Nerpin.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar