söndag 19 januari 2014

Börjar få ordning på flåset


Äntligen är "starten" över. Den startsträckan som man har då man typ dör vid varje träningspass. När man kliver in i omklädningsrummet när man kommer till anläggningen.

Flåset är under kontroll, vilket jag märkte både under gårdagens mil på löpbandet och dagens intervallpass på trampmaskinen.
60min intervall på nivå 14 och 18 gav en snittpuls på 151slag/min.

Det är med glädje jag nu kan skriva att jag är igång.

Sen har vi fridykningspassen, som jag inte är igång med. Förra veckan kom vi inte hem från fjälls i tid och idag fick jag vända bilen på E4an efter 2mil =/
Is och snöavlagringar inne i hjulhusen och inne på fälgarna. Som såklart suger hårt, men på tisdag så...

Rätt nöjd av att klara milen på någorlunda ok tid för att inte ha löpt långt sedan i somras.

Så nu håller vi i detta för att sen trampa upp en nivå. =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar