tisdag 17 september 2013

Missnöjd blev ny fena :-)

Dagens update.... Vi är lite sura för att vi inte får in vår "sista" utjämning nere på 55 resp 75.
Vi ska inte hänga upp oss för mkt på detta men för mig är det typ första gången som det kommer en så stor utmaning.

Har typ halv mun kvar och borde bara kunna klicka till men som per nämnde förut så kan det kanske vara positivt att utjämna masken lite där nere så det inte är sånt hårt baktryck på mask. Kanske som sagt. Värt att prova.

Funderar starkt på att köra imorrn igen. Känner mig inte trött när jag kommer upp så återhämtningen är som den ska.

Ett annat argument för att träna imorrn är att jag nyss köpt en ny fena :-) big Fucking BAM på den.

Waterway, glidefin, Carbon stl 290 med hårdhet 3. Sitter som gjutet med 2mm tåhättor.. precis som jag vill ha det...

Jag är stolt att få vara här nere så ska verkligen inte deppa över att kanske bara göra -60m på tävlingen och nu vet jag vad jag ska träna på...

Känslan ska vara allt...

Over Änd out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar