lördag 21 september 2013

VM FIM -52

Vitt kort...
BAM

Så jävla stolt nu att jag grejade två vita kort.
Tyngsta dyket jag gjort och slappande inte av ett dugg.
Detta kan verka lite arrogant men med en klocka som inte hoppade in i divemode och tjattrande ryssar innan på min uppvärmning så kände jag bara "nu jävlar"
Dök ner kl 12:23. 1tim å 23min efter båten hämtade mig så fick ganska lång tid på båten och i vattnet.

Gjorde halvdana uppvärmningar och sen hängde nästan 20min vid pråmen innan mitt dyk.

Grenen FIM handlar om att med egen kraft, på ett andetag ta sig ner och upp utan fenor. Det är tillåtet att dra sig i linan så man kan säga att man drar sig ner och upp.

Nu är VM slut och en mer sammanställning av hela resan kommer.

Jag vill dock passa på att tacka redan nu min sponsor Holistic för fantastiska produkter som jag haft äran att äta. Ett tillskott som jag inte kunde vara utan nu när jag vet hur bra återhämtning jag fått och skydd för mitt immunförsvar...

Tack.

/ 2vitakortNerpin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar