onsdag 18 september 2013

Annonserat efter mysdyk med ny fena...

Nya fenan... Wow vilken känsla att ha på sig den.
Idag gick ok men vände då jag inte kände för att utmana nere i abyssen. Hade nästan 35min mellan mitt första uppvärmningsdyk till top. För lång tid kan jag känna då man kände kylan idag.
Jag har nu annonserat för morgondagens tävlingsdyk i VM CWT. The DYK med stora bokstäver.
Jag kommer inte göra någon grej av det hela utan försöka se detta som en avancerad träning. Simningen har jag, tiden har jag så nu ska jag förvalta detta och göra mitt dyk på djupet... Har gjort dessa djup förr. Nästan iaf.
Viktigast är att inte ha bråttom. Detta är en chans som ska tas om hand om i 1:55min.

-62m är satta och -62m vitt kort är målet...

Nu är det födelsedagsvila och njuta av att vara här nere bland eliten av eliten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar